vineri, 29 iunie 2007

A doua zi



Este a doua zi si tot nu stiu ce sa scriu aici. Pe de alta parte nu stiu prea multa lume care ar putea fi interesata de "blogu' lu' Ionesi" asa ca trebuie sa mai bat un pic campii pana imi vin ideile alea bune. Am atasat o poza a unui colt din balconul meu asta primavara arata super.

Sper sa va placa si voua.

Colegii astia ai mei de birou ma enerveaza amandoi pentru ca s-au gandit ei sa intre in acelasi timp in concediu si ma lasa singur vreo 3 saptamani. Ma consolez cu gandul ca si eu o sa-i las singuri vreo 4. In rest totul e OK. Azi imi vin cauciucurile pentru KA si sunt bucuros.
HAI PA!

Un comentariu:

  1. Imi pare sincer rau ca va trebui sa duci singur in carca minunata companie.
    La fiecare bere pe care o voi bea ma voi gandi si la tine. Deci cred ca ma voi gandi mult

    RăspundețiȘtergere