vineri, 24 august 2007

Si s-au intamplat atatea .......

De la ultima postare s-au intamplat ceva lucruri importante. Pe data de 31 Iulie s-a nascut RUXANDRA. Cea mai frumoasa intamplare dupa ce m-am insurat.
Deci sa revenim. S-a nascut Ruxandra care in poza are deja 3 saptamani si 3 zile. La nastere a avut 3,33 Kg si 50 de centimetri. Cea mai tare din parcare.
Acum tocmai s-a trezit si se zvarcoleste langa maica-sa. Probabil ca o incearca o treaba maricica... eu stiu??
Maica-sa (Puiu' sau Gabi cum vreti voi sa ii spuneti) vorbeste cu ea de parca ar avea 3 ani nu 3 saptamani. Dar asa e la inceput iti pierzi simtul ratiunii, mi s-a intamplat si mie.
Cam atat pe ziua de azi. Atata inspiratie am, atat va povestesc. De fapt as mai avea multe de spus dar mi-e cam lene de ma doare.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu