joi, 3 aprilie 2008

Am revenit

Timid, dupa 7 luni m-am hotarat sa mai adaug un articol. Insa inainte de toate iata cum a evoluat Ruxandra:


E haioasa nu-i asa???

Viata ei se rezuma la doar cateva lucruri deocamdata: somn, mancare, joaca, plimbare, plans, baie, sunete indescifrabile, ca orice bebelus la 8 luni.

Despre mine ce sa va spun? La birou aceiasi atmosfera incarcata (electric!!), plina de stress determinat de interminabile activitati inutile si facute fara logica (am uitat sa precizez sunt un fan al lucrurilor facute bine si cu cap, desi nu intotdeauna m-am ghidat dupa acest principiu, pentru ca si eu ca orice om am multe slabiciuni).

Noroc cu colegii mei care, cu cateva exceptii, sunt de mare clasa (daca ne referim la trenuri clasa I daca ne referim la scoala clasa a XII-a).
In cele cateva luni de viata ale Ruxandrei am slabit 7-8 kg asa ca daca aveti un job stresant si mai faceti si un bebe nu veti mai avea nevoie de nici un fel de cura de slabire (cu conditia sa va implicati activ in cresterea copilului).
Din proprie experienta pentru eliminarea stresului va recomand sa invatati sa jucati canasta. Dupa ce va veti fi facut o idee cum se joaca va recomand sa va inscrieti pe site-ul www.kurnik.org unde puteti sa jucati cu oricine, oricand si oricat lucru care pentru mine este foarte deconectant. Va urez spor la treaba si distractie placuta. Daca sunteti persoane ofticoase trebuie sa fiti cu bagare de seama cu canasta ca s-ar putea sa dati dintr-un stress in altul.
Desi nu cred ca va citi cineva randurile astea oricarui cititor care va intra pe blogul meu îi urez sa aiba "O zi buna maine" pentru ca daca a ajuns pe blog banuiesc ca nu a facut-o la prima ora dimineata asa ca ziua in care viziteaza blogul este deja buna daca a avut timp sa stea sa navigheze pe net. Cam imbarligata fraza asta dar sper ca ati inteles ce am vrut sa spun.
O ZI BUNA MAINE!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu